Contact details

Chabad House Shenzhen, China - Luohu Branch

Gongdian Nanyuan, Apartment building 1, 2F, Bao'an south st., Luohu district, Shenzhen, China
Phone: +86(0)75525932545
Mobile: +86-13570806048

Contact form

Toggle Upper

Chabad House Shenzhen Luohu Branch
Welcome to Shenzhen Jewish Center - Luohu Branch
Bringing Jews in the "Far" East Closer
You are here: Home Information Wholesale markets for electronics in China

Wholesale markets for electronics in China

 
השווקים הסיטונאיים למוצרי אלקטרוניקה בסין

למאמרים ומידע אפשר להכנס לאתר של עדי מילר http://adimillerchina.com/

שוק האלקטרוניקה הגדול של שנז'ן 

Electronic Market


Hua Qiang Bei Electronic Market Hua Qiang Bei 华强北

רחוב Huqiang למוצרי אלקטרוניקה. זהו רחוב ענקי ורחב מלא במוצרי אלקטרוניקה ופלאפונים. פה תוכלו לקנות אייפון מזויף או חיקוי לאייפד ועוד.



For more information 

Phone: +86(0)75525932545

Cell WhatsApp : +86-18617000652
 
Mobile: +86-13570806048
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אלקטרוניקה הוא אחד מהתחומים המובילים והנמכרים ביותר בשוק הסיני המקומי ובמסגרת המסחר הזר.

מרבית מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה שיש כיום בישראל מיוצרים בסין.

רב יצרני האלקטרוניקה הסינים ממוקמים במחוז גוונגדונג (Guangdong) בדרום סין, ולפיכך, מרבית שווקי האלקטרוניקה הגדולים ביותר נמצאים גם הם בגוואנג'ו (Gunagzhou) ובשנז'ן (Shenzhen), שתי ערי נמל ידועות במחוז גוואנגדונג. במאמר זה אציג בפניכם את השווקים הסיטונאיים למוצרי אלקטרוניקה המובילים הממוקמים בשתי ערים אלו.

(Shenzhen Seg Electronics Wholesale Market (SSEWM

שוק זה נוסד ב- 1988 בצומת הרחובות Shennan Road ו- North Huaqiang Road, מיקום שקיבל את כינוי הכבוד, היהלום של שנז'ן. אחד מחלקי השוק ממלא את עשר הקומות הראשונות של בניין הפודיום של ה- Seg Plaza, וחלקו השני תופס את שטחן של קומות 1-4 של ה- Baohua Manor, שני האתרים בהם ממוקמים שני חלקי השוק הינם אתרים ידועים בעיר שנז'ן. אזור העסקים הכולל של השוק משתרע על שטח של 56,000 מ"ר, וכולל 3,000 חנויות, מעל ל- 15,000 עובדים ונהנה מתעבורה יומית של 60,000-80,000 מבקרים.

השוק מציע ליבואנים המתחילים בתחום יבוא מסין מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה ביניהם: רכיבים אלקטרוניים, מחשבים וציוד למחשבים, וכן ציוד הקפי. בקומות הראשונה והשנייה בחלקו הראשון, נמכרים בעיקר רכיבים אלקטרוניים בעוד שהקומה הרביעית מיועדת לבוטיקים IT הסוחרים בלעדית במוצרי אלקטרוניקה של מותגים ידועים. בקומות השלישית, החמישית והשישית ניתן למצוא את כל המוצרים הנוגעים "עשה זאת בעצמך" בתחום המחשוב, עזרים למיניהם ומוצרי צריכה מתחום האלקטרוניקה. ושאר הקומות, שביעית-עשירית מכילות מגוון רחב של חנויות לציוד חומרה, תקשורת, אינטרנט, בטחון, וידאו ומוצרי אודיו.

החלק השני של השוק ב- Baohua Manor כולל בעיקר סוחרי מחשבים ומוצרים דיגיטליים.

כתובת: Intersection of Mid Shennan Rd and North Huaqiang Rd, Shenzhen

(Shenzhen Huaqiang Electronics World (HEW

עולם האלקטרוניקה ה- HEW קם ב- 1998 ברח' North Huaqiang Road, רחוב ידוע לממכר מוצרי אלקטרוניקה בעיר שנז'ן. כיום, ידוע השוק בסין כשוק האלקטרוניקה המסחרי, מקצועי ואינטגרטיבי הגדול ביותר בסין המציע את המגוון הרחב ביותר של מוצרי אלקטרוניקה מכל התחומים.

השוק הינו למעשה השוק השני בגודלו במרכז המסחר באלקטרוניקה בשנז'ן, אשר מתמקד בעיקר בחלקי חילוף ומוצרי אלקטרוניקה מיד-שנייה, והוא מפורסם בעיקר הודות לשוק המסחרי למחשבים יד-שנייה הממוקם בו גם כן. בקומה הראשונה נמצא שוק הרכיבים האלקטרוניים; בקומה השנייה מיועדת כולה לציוד מחשב "עשה זאת בעצמך" ולחלקי חילוף; בקומה השלישית תיקוני מחשב וחלקי חילוף יד שנייה, ובקומה הרביעית נמצאים המחשבים הנייחים והניידים.

השוק נפתח לקהל הרחב ביולי, 1998, ומכסה שטח נכבד של 43,000 מ"ר הכולל 2800 חנויות ומעסיק כ- 10,000 עובדים, ה- HEW הוא כיום שוק המתמחה בממכר סיטונאי של מוצרי אלקטרוניקה ומחשוב. בשוק מבקרים יומיום בין 50,000-100,000 לקוחות ונהנה ממחזור שנתי של כשני בליון דולר.

כתובת: No 1007—No 1015 North Huaqiang Rd, Shenzhen, Guangdong

(Guangzhou Electronics Whole Market (GEC

עיר האלקטרוניקה בגוואנגג'ו (GEC) היא למעשה שוק גדול המתמחה בציוד חשמלי. השוק נמצא בקומה הראשונה של מרכז תצוגה חדש יחסית הממוקם מערבית לפארק התרבות בגוואנגג'ו (Guangzhou Coltural Park) ברח' Xidi Second Road. כשוק שקיבל היתר פעילות מהרשות לתכנון ובנייה, לשוק אופי יציב וקבוע יותר מזה של שווקים הדומים לו, ובעלותו על כל ההיתרים הממשלתיים מקנה לו חוקיות עסקית. השוק פרוש על שטח של 6000 מ"ר עם יותר מ- 3,000 חנויות בבעלות עצמאית, ומתמחה במכירה סיטונאית של טלפונים, פקסימיליות, palm phones, מערכות טלפון פנימיות, וכיו"ב, כמו כן, מגוון של ציוד אודיו וצילום, מכונות משחק ומכשירים אלקטרוניים קטנים אחרים.

כתובת: No 94 Liwan Rd, Guangzhou